קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס קישואים עם ציפוי פירור קינמון

מאפינס קישואים עם ציפוי פירור קינמון
מאפינס קישואים עם ציפוי פירור קינמון עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 140 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ blog.fatfreevegan.com יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך אגוז מוסקט, מיץ לימון, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו מאפינס אוכמניות עם ציפוי פירור קינמון, מאפינס קינמון תפוחים עם ציפוי פירור, ו עוגת תפוחים קינמון עם צימוקים וציפוי פירור (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את שאר החומרים הרטובים ומערבבים לשלב.
2
מוסיפים את החומרים הרטובים לייבש ומערבבים רק עד לשלב. אל תגזימי. הבלילה תהיה כבדה מאוד. כפית לתוך כוסות מאפין, חלוקת הבלילה שווה בין הכוסות.
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
3
מערבבים את החומרים לציפוי עם מזלג עד מתפורר, ומפזרים את מרכז כל מאפין עם ציפוי קטן, אם תרצה בכך.
4
אופים עד קיסם יוצא נקי, על 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקטר אגבה (או ממתיק נוזלי אחר)נקטר אגבה (או ממתיק נוזלי אחר)2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים0(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה1(חוֹרֶף)demerara sugardemerara sugar2(יכול להיות או להרחיק)מחליף ביצים Ener-Gמחליף ביצים Ener-G1(חוֹרֶף)קמחקמח11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים11 קילו קישואים,¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה0(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים (אופציונלי)אגוזי מלך קצוצים (אופציונלי)2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאה לבןקמח מחיטה מלאה לבן2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים גרוסים, ארוזיםקישואים גרוסים, ארוזים