קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

מאפינס שיבולת שועל עם צימוקים, תאריכים, ואגוזים

מאפינס שיבולת שועל עם צימוקים, תאריכים, ואגוזים
מאפינס שיבולת שועל עם צימוקים, תאריכים, ואגוזי מלך עשוי להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 226 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 12 מנות. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכון זה מן המתכונים פשוט דורש תמצית vanillan, תאריכים, קינמון, וסודה לאפייה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב lacto אובו צמחוני דיאט. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: עוגיות שיבולת שועל עם צימוקים, תמרים ואגוזים, עוגיות שיבולת השועל של ז'אן-צימוקים-מאפינס אלה עמוסים בצימוקים, שיבולת שועל ואגוזים, טעים ובריא, ו עוגת תפוחים מתובלת עם אגוזי מלך שחורים, צימוקים רום ותאריכים.

הוראות

1
מחממים התנור ל 204° ולשמן פח מאפין שנים עשר חריץ או קו החריצים עם כוסות אפייה נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
2
מערבבים יחד את שיבולת השועל התגלגל, קמח, סוכר חום, מלח, סודה לשתיה, אבקת אפייה, קינמון, אגוזי מלך, תאריכים, וצימוקים. בקערה נפרדת לערבב יחד את החמאה, ביצה, תמצית וניל, וחמאה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
שיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת
חלב-חמאהחלב-חמאה
קינמוןקינמון
צימוקיםצימוקים
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה
תאריכיםתאריכים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים את החומרים הרטובים לתערובת היבשה ומערבבים יחד. הקפד לא לערבב יתר על המידה כפי שיגרום מאפינס לפתח קשרים גלוטן רבים מדי. זה צריך להיות סמיך וקודר. בערך 10 שניות של ערבוב צריך לעשות; רק מספיק בקושי להביא את החומרים יחד.
4
לגרוף לתוך מגש מאפין מוכן ואופים ב 204° במשך 20 דקות או עד קיסם יוצא נקי. מגניב במגש במשך דקה או שתיים לפני העברת מתלה חוט להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

מרכיבים