קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מבשלים את הספר: Endives, תפוחים, ענבים

מבשלים את הספר: Endives, תפוחים, ענבים
לבשל את הספר: Endives, תפוחים, ענבים עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 71 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם endives שמנמן, חמאה, תפוח חמוץ מתוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: מבשלים את הספר: פופקורן שוקולד וענבים, לבשל את הספר: כרוב אדום מטוגן עם תפוחים מקורמלים, ו מבשלים את הספר: פרנץ ' טוסט עם תפוחים מגולחים ופרחחי בירה בייקון.

הוראות

1
חותכים את endives lengthwise במחצית.
2
חותכים את התפוח לרבעים ולהסיר את הליבה. לקלף רצועה דקה של העור במורד מרכז כל רבעון.
מרכיבים שתצטרך
3
שים מחבת גדולה (nonstick הוא הטוב ביותר) על אש נמוכה לזרוק את החמאה. כאשר הוא נמס, לשים את endive לתוך הצד המחבת לחתוך למטה ואת העור תפוחים בצד למעלה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הענבים, מפזרים את הרוזמרין, ומבשלים, ללא הפרעה במשך 20 דקות, ובנקודה זו החלק התחתון של האנדייבים יהיה מקורמל והתפוחים והענבים יהיו רכים ואולי שחומים. בעדינות להפוך את הכל, למרוח עם כל נוזל במחבת, ומבשלים 20 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
5
מעבירים את החומרים למגש חם או לצלחות בודדות, תוך שימוש בכפית עץ חסונה או בכפית סיליקון, מגרדים את סוכרי הבישול שנדבקים לתחתית המחבת. אולי אתה רוצה לשפוך כמה כפיות מים לתוך המחבת כדי לעזור לך ללכוד את הסוכרים ולעשות כמות חילוף של רוטב. מתבלים את האנדיב במלח ופלפל, כף מעל ה-jus ומגישים.
מרכיבים שתצטרך