קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

מוט אוקיינוס עם רוטב יין לבן

מוט אוקיינוס עם רוטב יין לבן
צריך מנה עיקרית פסקטריאנית? מוט אוקיינוס עם רוטב יין לבן יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 34 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 370 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. גשו לסופר וקנו ביצים, קמח, יין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. עם כפית ציון של 53% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: מוט אוקיינוס אפוי, מוט קלוי בסגנון צרפתי עם שומר, עגבניות ויין, ו רוטב יין לבן.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Aalois Lageder Terran Alpina פינו Grigio vigneti delle Dolomiti עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה