קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 17 דק.
מנות6
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מוס סרטן

מוס סרטן
מוס סרטן נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 6 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 13 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 199 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך מלח מתובל, בצל ירוק, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-17 דקות. מתכונים דומים: מוס מוקה עם פלפל סצ'ואן (Mousse au Mokan et Poivre), מוס שוקולד בננה ללא ביצים / מוס מהיר, ו מוס שוקולד צרפתי מסורתי {Mousse au Chocolat}.

הוראות

1
משמנים תבנית מאכלי ים בת 3 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
מאכלי יםמאכלי ים
2
מערבבים את המרק, גבינת שמנת, וג ' לטין מרוכך בסיר וחום עד חם מבעבע, כ 5 דקות. מערבבים היטב כדי לוודא כי הג ' לטין הוא מומס לחלוטין כי אין גושים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ג ' לטיןג ' לטין
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיף את בשר סרטנים, סלרי, בצל ירוק, מיץ לימון, רוטב ווסטרשייר, ומלח מתובל. מערבבים בעדינות אבל ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מלח מתובלמלח מתובל
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
בשר סרטניםבשר סרטנים
סלריסלרי
4
כפית את התערובת לתוך התבנית מוכן להחליק את החלק העליון עם מרית או סכין. מכסים בניילון נצמד.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מריתמרית
סכיןסכין
5
מעבירים למקרר ומקררים עד המשרד, כ -3 עד 6 שעות.
6
כאשר מוכן לשרת, להסיר את לעטוף פלסטיק ולשחרר את הקצוות של מוס על ידי הפעלת סכין סביב הצדדים. הפוך על צלחת הגשה. המוס יחמוק החוצה בעוד כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
סכיןסכין
7
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Hay Shed Hill קלשון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Hay Shed Hill Pitchfork Chardonne
Hay Shed Hill Pitchfork Chardonne
 מראה מבריק, קש חיוור עם גוונים ירוקים. תסיסה במיכל נירוסטה מאפשרת ביטוי מלא של ארומה פירות שרדונה ללא השפעת אלון או ליס וכתוצאה מכך זר פירות טרופיים בהיר ונקי. החיך עשיר בפירות טרופיים, חומציות זיפי נקי מאזנת את אופי הפרי המתוק וכתוצאה מכך חיך טרי ובהיר. כאשר שרדונה באיכות טובה משמש שרדונה unwooded לוקח על רמה חדשה לגמרי של עומק ועוצמה.