קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

מוקפץ שרימפס שומשום

מוקפץ שרימפס שומשום
שומשום שרימפס מוקפץ נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 4 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 30 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 423 קלוריות. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. אם יש לכם מלח, שומשום, שמן שומשום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק סלושי כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. זה עובד טוב כמנה עיקרית יקרה למדי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 66%. הציון הזה די טוב. נסו סטייק שומשום מוקפץ, חבילת מקפיא מוקפץ שרימפס, ו שרימפס תאילנדי מוקפץ עם קישואים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני מביאים לרתיחה מים מומלחים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים אורז, מנמיכים את האש, מכסים ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
3
בזמן שהאורז מתבשל, שלבו שרימפס, ג ' ינג ' ר, פלפל קאיין, שום, שומשום ופלפל שחור בשקית אחסון מזון מפלסטיק גדולה. אפשר למרינדה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
זרעי שומשוםזרעי שומשום
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שרימפסשרימפס
אורזאורז
4
מחממים שמן שומשום בווק או במחבת גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
5
מוסיפים פלפל אדום ובצל ירוק; מטגנים 3 עד 4 דקות לריכוך מעט
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
בצל ירוקבצל ירוק
6
מוסיפים רוטב טריאקי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
7
מוסיפים אפונה ושרימפס בתיבול; מטגנים 4 דקות או עד שהשרימפס אטום.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
שרימפסשרימפס
אפונהאפונה
8
מערבבים עמילן תירס למרק עוף ומוסיפים לווק; מבשלים תוך ערבוב עד שהתערובת רותחת.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
עמילן תירסעמילן תירס
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
9
מפזרים מלח. כף תערובת שרימפס על אורז.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
אורזאורז
מלחמלח

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון3בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1פלפל אדום, פרוס לרצועות דקותפלפל אדום, פרוס לרצועות דקות0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר3(חוֹרֶף)1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן לא מבושלאורז לבן לא מבושל

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות אספסוף פינו גרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -18 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גרי
אספסוף פינו גרי
ערפל בשעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים המצמררות מוסיפים ליין עדין אך טעים. זה פינו גריס יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב, מבושם פירות החושףשכבות של מנגו, תה יסמין, קינמון, מלון. אגוז קלוי חלק וקל ודבש מאזנים את הפירות, ומפנים את מקומם לגימור פריך ומתמשך מלא דשא ואפרסקים חתוכים טריים.