קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

מחווני סלופי ג'ו

מחווני סלופי ג'ו
אתה אף פעם לא יכול להיות יותר מדי מתכוני hor d 'ouvre, אז תנו הזדמנות ל סלופי ג' ו סלופי. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 877 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 52 גרם של שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו מלח, דבש, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו מחווני סלופי ג'ו, תבשיל פשטידת ג'ו מרושל-ללא גלוטן, ו מחווני סלופי ג'ו (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
לרוטב, מחממים את שמן הזית בסיר על אש גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את הבצלים ומבשלים עד להשחמה. ערבוב כל הזמן, להוסיף את ג ' לי פלפל, חומץ, דבש, חרדל, ווסטרשייר, קטשופ, מלח ופלפל ומבשלים עד התחמם. או להשתמש באופן מיידי, או לאחסן במקרר במשך כמה ימים. לחמם את הרוטב בסיר בינוני ולהוסיף את הבשר. ערבוב היטב, לבשל מכוסה על נמוך במשך כ 15 דקות, עד הרוטב והבשר מחוממים דרך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
ג ' לי פלפלג ' לי פלפל
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
חומץחומץ
בצלבצל
דבשדבש
רוטברוטב
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
עבור טבעות בצל מטוגנות, מחממים את שמן קנולה בסיר גדול ל 350 מעלות F על מדחום ממתקים. לזרוק את הבצלים עם מלח. חפור את טבעות הבצל בקמח ושחרר אותם לתוך השמן. מבשלים רק כמה בכל פעם, עד הטבעות זהובות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
בצלבצל
ממתקיםממתקים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
הסר עם כפית מחוררת ולנקז על מגבות נייר. מתבלים בנגיעה של מלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
6
עבור מיונז sambal, לשלב את כל החומרים במעבד מזון או בלנדר ומערבבים היטב עד incorporated. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיונזמיונז
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
7
עבור המחוונים, טוסט הלחמניות.
מרכיבים שתצטרך
טוסטטוסט
גלולגלול
8
הוסף מנה של מיונז סמבל על כל לחמניה. כפית את הבשר השובב על הלחמניות, העליון עם טבעות בצל, חסה, ופרוסות עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
מיונזמיונז
חסהחסה
בצלבצל
גלולגלול
בשרבשר

מרכיבים

1השארחסה סינרחסה סינר8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)3(חוֹרֶף)משחת צ'ילי סמבלמשחת צ'ילי סמבל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל קריאוליחרדל קריאולי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'לי פלפלג'לי פלפל1מיץ לימוןמיץ לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר מבושל קצוץבשר מבושל קצוץ11 קילו קישואים,1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות3פלפל פיקילופלפל פיקילו2בצל אדום, פרוס לטבעות דקותבצל אדום, פרוס לטבעות דקות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח16לחמניות סליידר, קלוילחמניות סליידר, קלוי2עגבניות, פרוסותעגבניות, פרוסות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר