קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

מחווני עוף עם מיונז ברביקיו חריף

מחווני עוף עם מיונז ברביקיו חריף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל מחווני עוף עם מיונז ברביקיו פיקנטי. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 24 גרם חלבון 50 גרם של שומן, וסך הכל 634 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. 79 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך חרדל חום חריף, פתיתי פלפל, מיונז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד טוב כמו מתאבן זול למדי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. , שהוא מוצק. נסו מחווני עוגת סרטן עם מיונז חריף, מחווני עוגת סרטן עם מיונז חריף, ו מחווני סלמון מתובלים אסיאתיים עם מיונז סויה וסלט חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים שמן קנולה לסיר תחתית כבד עם מכסה הולם הדוק ומניחים אותו על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הבצל ואת השום ואת הטחון עד מתרכך, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים את הירכיים עוף, העור בצד למעלה, מתאים אותם בחוזקה.
מרכיבים שתצטרך
ירכיים עוףירכיים עוף
4
מוסיפים את הקורנית ואת גבעולים רוזמרין, מתבלים עם מלח ופלפל, לפי הטעם, ויוצקים 1/2 כוס מים. כשזה מגיע לרתיחה, להנמיך את החום, לכסות ומבשלים במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוזמריןרוזמרין
טימיןטימין
מיםמים
5
הסר את העוף מן הסיר ולתת לו להתקרר. כאשר הוא מגניב, לגרוס את הבשר, להשליך את העור והעצמות. (להזמין את הבשר מ 2 ירכיים לסיבוב 2 טאקו עוף מתכון עם סלסה מלפפון.)
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
בשרבשר
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
בקערה גדולה לשלב את הסוכר, חומץ, פתיתי פלפל אדומים ומערבבים יחד. לגרוס חצי הכרוב ולהוסיף אותו לקערה, ואז מתבלים עם מלח ופלפל, לפי הטעם. (שמור את חצי כרוב הנותרים עבור 2 עגול טאקו עוף מתכון עם סלסה מלפפון.) לזרוק מעיל כל הכרוב, ואז לכסות ולקרר עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
מלפפוןמלפפון
כרובכרוב
עוף שלםעוף שלם
חומץחומץ
סלסהסלסה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
בקערה גדולה, להקציף יחד את המיונז, רוטב ברביקיו, חרדל, ורוטב חם. לטעום ולהתאים את התיבול עם מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
מיונזמיונז
רוטב חריףרוטב חריף
תיבולתיבול
חרדלחרדל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
8
מוסיפים את העוף הגרוס וזורקים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
גרוס עוףגרוס עוף
9
מחלקים את העוף הקרוע באופן שווה בין כל תחתית גליל. למעלה עם כמה כרוב, לכסות עם העליון רול, ולהכניס קיסם כדי להחזיק את כל זה ביחד. לארגן על מגש הגשה ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך
גרוס עוףגרוס עוף
כרובכרוב
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עצם-ב, עור-על ירכיים עוף, כ -8עצם-ב, עור-על ירכיים עוף, כ -86ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולהשמן קנולה12לחמניות ארוחת ערב קטנות, פרוסותלחמניות ארוחת ערב קטנות, פרוסות1sprigרוזמרין טרירוזמרין טרי1sprigחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ1ראשכרוב ירוקכרוב ירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל חום חריףחרדל חום חריף2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב