קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

מטבל בצל סלסה

מטבל בצל סלסה
מטבל בצל Salsan עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. מתאים ל-10 מנות. מנה אחת מכילה 160 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. גשו לסופר וקנו קרם קרטון, רוטב פלפל טבסקו המקורי®, סלסה בבקבוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. . זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 12%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מטבל בצל צרפתי # SundaySupper, מטבל בצל וידאלי מתוק, ו סלסה בצל אדום.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה; צמרמורת, אם תרצה.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מגישים עם הצ ' יפס האהוב עליך או ירקות dippers.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה עובד ממש טוב עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות רוז תוסס חידה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
חידה נוצצת עלה
חידה נוצצת עלה
גוון זהוב ורוד זוהר עם נימות אפרסק מחממות, היין הזה נפתח עם ניחוחות בהירים של תות, אפרסק בשל בקושי, פרחי בר טריים וממתקים קשים. טעמיו משקפים את ניחוחותיו, עם הערות נוספות של אבטיח וקמצוץ בננה. הכניסה כוללת פופ של חומציות תוססת, אשר מתפתח לעגלגלות רכה. הטעם של גויאבה ומנגו להוסיף טוויסט טרופי לסיום ארוך, מפתה.