קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות24
מגזין

זה צ'ילי מאת ג'ורג' 2 !!

זה צ'ילי מאת ג'ורג' 2 !!
זה צ'ילי מאת ג'ורג' 2 !! עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 10 ומחירו 1.96 $ למנה . חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -27 גרם חלבון , 6 גרם שומן ובסך הכל 260 קלוריות . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה האמריקאית הזו. אם יש לכם סוכר, פלפל, פלפל קאיין גרוס וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור הסופרבול . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-10 דקות . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 52% . בורגרים של ג'ורג' קדילאק , סלט טונה של ג'ורג' ארטישוק וצדפות צלויות באי סנט ג'ורג' דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ'ילי. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Weinert Cavas de Weinert עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אריכות החיים שלו, אבל פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין בעל גוף מלא מאוזן שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. בלנד של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.