קושיקשה
מוכן ב20 דק.
מנות40
ציון בריאות2
מגזין

מטבל טאקו בקר זול

מטבל טאקו בקר זול
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים הר ד ' אובר, אז תנו הזדמנות ל לטבול טאקו בשר גביני. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 40 מנות עם 247 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן כל אחד. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. ו 3 היה אומר שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו גבינת תהליך, גבינת פלפל ג'ק, פטריות גבעולים וחתיכות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 28%. הציון הזה די גרוע. נסו מטבל טאקו בקר זול, מחבת טאקו בקר זולה, ו סלט טאקו בקר זול (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את הבקר, הבצל והפלפל הירוק על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את הגבינות, רוטב הטאקו, העגבניות, הפטריות והזיתים. מבשלים ומערבבים על אש נמוכה עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
רוטב טאקורוטב טאקו
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מגישים חם עם צ ' יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)