קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

מטבל סרטן חם II

מטבל סרטן חם II
מטבל סרטן חם II עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון hor d ' oeuvre שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 204 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו בשר סרטנים, מיונז, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. מתכונים דומים: מטבל סרטן ארטישוק, מטבל גבינת פטה חריף, ו מטבל סרטן חם.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בתבנית אפייה בינונית, מועכים את גבינת השמנת במזלג. מערבבים במיונז, רוטב ווסטרשייר, מיץ לימון ובצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
גבינת שמנתגבינת שמנת
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
יש לשטוף את בשר הסרטן ולהסיר כל חתיכות של פגז. מקלף את בשר הסרטן ומערבב אותו לתוך תערובת גבינת שמנת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
בשר סרטניםבשר סרטנים
4
אופים 15 עד 20 דקות בתנור שחומם מראש.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מגישים חמים.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.