קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 30 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

מטבל סרטנים קר

מטבל סרטנים קר
מטבל סרטנים קר עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 277 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 29 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-88 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. לכו לחנות ותביאו רוטב פלפל, זנבות סרטנים, בצלים ירוקים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 8 שעות ו-30 דקות. . נסו סרטנים חלפיניו גבינה Cornbread עם סרטנים Etouffee, איך להילחם חלקלק קר באסטר ירוק, ו מטבל פיצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים מחצית הבצל הירוק ומבשלים עד נבול.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
3
הוסף את זנבות הסרטנים, להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים במשך כ 10 דקות. להפריש להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
זנבות סרטניםזנבות סרטנים
4
בקערה גדולה, מערבבים יחד את גבינת שמנת ומיונז עד מעורבב היטב. אני אוהב להשתמש במערבל חשמלי. מתבלים ברוטב פלפל חריף ורוטב ווסטרשייר עד לתערובת בצבע ורוד. כאשר הסרטנים התקררו מעט, מערבבים אותם ואת החמאה לטבילה יחד עם שאר הבצל הירוק.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב חריףרוטב חריף
גבינת שמנתגבינת שמנת
בצל ירוקבצל ירוק
מיונזמיונז
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
חמאהחמאה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
מערבבים היטב, מכסים ומקררים בין לילה כדי למזג כראוי את הטעמים.

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

סרטנים עובדים ממש טוב עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו Muscadet. למרות שמנות ים שונות בהחלט יכולות לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את העבודה ולא יטביע שום טעמים עדינים. שרדונה Aubert לורן ויניארד עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 139 דולר לבקבוק.
יין אובר לורן שרדונה
יין אובר לורן שרדונה
שרדונה אחוזת לורן 2011 תמיד מזכיר אחד של תערובת וינטג היפותטית של חוף סונומה פוגש בורגונדי לבן. זה 2011 לורן ברור באופן טבעי עם ירוק כלורופיל על קצה. ארומטיקה הן לורן קלאסי עם ניואנסים של לימון-מינרלים, אגס מיובש ואפילו כמה גוונים דמויי תה ירוק. ארומטיקה בולטת של פירות ומינרלים לתת תחושה אורגנית של מקום. זר הוא רב פנים עם רמזים של מאפים תפוחים ואבנים רטובות. הפה מרגיש מציג תו עליון גליצרין, ואחריו מבנה חומצה נמצא רק בלורן.ליין בהירות מעורפלת המעידה על מחויבותו של אוברט לעשיית יין במינימום התערבות.