קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

מייפל מוס מוגש במיכל אכיל

מייפל מוס מוגש במיכל אכיל
מייפל מוס המוגש במיכל אכיל דורש כשעה מההתחלה ועד הסוף. תמורת 84 סנט למנה, אתה מקבל קינוח שמגיש 10. מנה אחת מכילה 228 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-16 גרם שומן. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו קמח שקדים, תמצית רום, חמאה ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון של 12%, המנה הזו גרועה למדי. נסו את 20 המתנות האכילות האהובות עלי (: אגוזים מסוכרים תבלין מייפל), מוס מייפל ופאי מייפל קפוא (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

מוס בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.