קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

מיקרוגל מסאלה חי

מיקרוגל מסאלה חי
מיקרוגל Masala צ'אי יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המשקאות שלך. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 122 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל הודי. אם יש לכם הל, מים, תה הודי רופף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. עם כפית ציון של 51% המנה הזאת די טובה. נסו אבקת תה מסאלה, איך לעשות אבקת תה מסאלה או צ'אי מסאלה, מסאלה חי, ו עוגיית מסאלה צ'אי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את שמורת מורגנזון שאנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.