קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות5
מגזין

ממרח קארי מנגו

ממרח קארי מנגו
מתכון מנגו קארי התפשטות יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 20 דקות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 15 גרם חלבון 74 גרם של שומן, וסך הכל 983 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך רוטב ווסטרשייר, מלח, אבקת קארי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפקאן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת בורבון עם פקאן: דרום קלאסי כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו מנגו Habanero כנפי עוף עם מטבל מנגו יוגורט קארי, ממרח גבינת קארי, ו ממרח קארי שקדים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ה-Laurenz V Charming Gruner Veltliner עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור מרתקזר פירות. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי פירות עדיניםחומציות. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!