קושימומחה
מוכן ב20 דק.
מנות64
ציון בריאות0
מגזין

ממתק משמש מתוק

ממתק משמש מתוק
אם יש לך בערך 20 דקות לבלות במטבח, סוכריות משמשים מתוקות עשויות להיות מתכון מדהים ללא גלוטן לנסות. תמורת 9 אגורות למנה, תקבלו ארוחה קלה שמגישה 64. מנה אחת מכילה 41 קלוריות, 0 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. אם יש לכם חמאה, תמצית וניל, אגוזי פקאן וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 7%. הציון הזה גרוע מאוד (אבל עדיין ניתן לתיקון). אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: סוכריות מתוקות ומלוחות, כוסות סוכריות מתוקות ומלוחות ותירס סוכריות מתוקות מפחידות.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את קרם המרשמלו, החמאה, הווניל, המלח וקליפת התפוז; מקציפים עד לקבלת תערובת אחידה. מוסיפים בהדרגה 2 כוסות סוכר קונדיטורים; מקציפים עד לאיחוד (התערובת תהיה נוקשה). ביד, ללוש פנימה את המשמשים, הפקאנים ומספיק סוכר הקונדיטורים שנותר כדי ליצור תערובת נוקשה מאוד.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות רפרפת של 10 אונקיות2 כוסות רפרפת של 10 אונקיות
חטיפי שוקולד חלב כל אחד), שבורים לחתיכות קטנותחטיפי שוקולד חלב כל אחד), שבורים לחתיכות קטנות
גרידה כתומהגרידה כתומה
2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)
דרופ מסטיק ירוקדרופ מסטיק ירוק
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות מים קרים2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות מים קרים
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
לוקטלי פקורינולוקטלי פקורינו
ציוד שתשתמש בו
בצל ירוק קצוץ, מלמעלה ירוקה בלבדבצל ירוק קצוץ, מלמעלה ירוקה בלבד
2
לוחצים לתוך 8 אינץ' משומן. מחבת מרובעת. מקררים לפחות 4 שעות.
ציוד שתשתמש בו
2/3 כוס עגבניות שרי צהובות, חצויות2/3 כוס עגבניות שרי צהובות, חצויות
3
חותכים ל-1-in. ריבועים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Cipriani Prosecco. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
צ'יפריאני פרוסקו
צ'יפריאני פרוסקו
Cipriani Bellini הוא הקוקטייל המפורסם בעולם העשוי מעיסת אפרסק לבן ויין מבעבע. הוא הומצא ב-1948 על ידי ג'וזפה צ'יפריאני מהבר הארי בוונציה ומוגש בכל מיקום של צ'יפריאני ברחבי העולם. דרך נהדרת להתחיל כל מסיבה או לעשות עם בראנץ' של יום ראשון! Cipriani Bellini מציג ניחוחות אלגנטיים, רעננים ופירותיים עם מתיקות מאוזנת ובועות ריחניות. מושלם בכל עת, נהדר כאפריטיף.