קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מנהרת עוגת פאדג'השנייה

מנהרת עוגת פאדג'השנייה
מנהרת עוגת פאדג'השנייה עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 774 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 49 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. 83 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו תמצית ונילן, קיצור, סוכר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 52%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: מנהרת עוגת פאדג'השנייה, מנהרת עוגת פאדג, ו מנהרת עוגת פאדג.

הוראות

1
במחבת בינונית, שלבו 1 1/2 ג תערובת חלב ופודינג. מבשלים לפי הוראות החבילה
מרכיבים שתצטרך
תערובת פודינגתערובת פודינג
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים שוקולד צ ' יפס ומערבבים עד להמסה. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
3
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית צרור בגודל 10 אינץ ' או תבנית צינור.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
תנורתנור
4
בקערה גדולה, לשלב סוכר, חמאה וקיצור. מקציפים עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים וניל וביצים.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
6
מערבבים היטב.
7
מוסיפים לקערה קמח, 1/2 ג קקאו, אבקת אפייה, מלח ו -1 כוס חלב. מקציפים במהירות נמוכה עד לחות. מקציפים 3 דקות במהירות בינונית. מערבבים אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
אגוזי מלךאגוזי מלך
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
שמרו 2 כוסות מהבלילה.
9
יוצקים את הבלילה שנותרה לתבנית משומנת ומקומחת. כפית מילוי טבעת על גבי הבלילה, ולוודא שזה לא לגעת הצדדים של המחבת. כפית שמורה הבלילה מעל מילוי.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) למשך 50 עד 60 דקות או עד שהעוגה קופצת לאחור כשנוגעים בה קלות במרכז. מגניב 1 שעה במחבת, ואז להתברר על מתלה חוט מגניב לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
11
בקערה קטנה, לשלב אבקת סוכר 1/4 כוס קקאו.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
אבקת קקאואבקת קקאו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
הוסף מספיק חלב לקבלת עקביות טפטוף רצויה. כפית מעל העליון של עוגה, המאפשר כמה לרוץ למטה הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
מוזנחמוזנח
חלבחלב

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים4קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה99אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תערובת פודינג שוקולד לא מיידיתחבילת תערובת פודינג שוקולד לא מיידית6(חוֹרֶף)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן