קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

מקרוני קוקוס שוקולד בכיריים

מקרוני קוקוס שוקולד בכיריים
צריך קינוח צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו? מקרוני קוקוס שוקולד בכיריים יכולים להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 121 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. מתכון זה משמש 24. אם יש לכם חמאה, סוכר, חלב וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-18 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 12%, וזה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: מקרוני קוקוס ושוקולד, מקרוני קוקוס שוקולד, ו מקרוני קוקוס עם שוקולד.

הוראות

1
מרפדים תבנית בנייר שעווה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מחממים חמאה בסיר גדול על אש בינונית; מערבבים פנימה סוכר, חלב, אבקת קקאו ומלח. מביאים תערובת לרתיחה עד שהסוכר מתמוסס, 7 עד 8 דקות. אין לערבב בזמן הרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
חמאהחמאה
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מסירים את הסיר מהאש; מערבבים פנימה שיבולת שועל, קוקוס ותמצית וניל.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
קוקוסקוקוס
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
זרוק תערובת קוקוס על ידי כפיות על תבנית אפייה מוכנה. מקררים עד סט, לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

מקרוני קוקוס עובדים ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא הבחירה של שרה ביקב אמבר פולס ריזלינג. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג
יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג
לריזלינג הארומטי החצי-מתוק הזה יש זר "דבש" מובהק. מאוזן לחלוטין, יין זה יש טעימות הערות של פירות בשלים בחזית וגימור אור מתמשך.