קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

מקרוני שקדים השני

מקרוני שקדים השני
אם יש לך בערך 1 שעה לבלות במטבח, שקדים מקרונים השני יכול להיות סופר ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ מתכון לנסות. אתה מקבל קינוח שמגיש 24. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 74 קלוריות. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורשים חלבונים, שקדים טחונים, גרידת לימון וסוכר. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 9%. ציון זה רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון). מתכונים דומים: שקדים מקרונים אני, מקרוני שקדים, ו מקרוני שקדים אוכמניות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 275 מעלות צלזיוס (135 מעלות צלזיוס). משמנים דפי עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערת ערבוב גדולה מזכוכית או מתכת מקציפים חלבונים עד לקבלת קצף. מוסיפים בהדרגה גרידת לימון וסוכר, ממשיכים להקציף עד שהלבנים יוצרים פסגות נוקשות. צבע ירוק בהיר או ורוד עם צבע המאכל תוך כדי ערבוב. בעזרת מרית גומי מקפלים פנימה את השקדים הטחונים. זרוק על ידי ערימת כפיות על דף העוגיות המוכן. עוגיות צריכות להיות במרחק של כ -2 סנטימטרים זה מזה.
מרכיבים שתצטרך
ארוחת שקדיםארוחת שקדים
צבע מזוןצבע מזון
חלבוניםחלבונים
גרידת לימוןגרידת לימון
עוגיותעוגיות
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערת ערבובקערת ערבוב
מריתמרית
3
אופים 20 עד 30 דקות בתנור שחומם מראש, עד שהעוגיות יציבות וחומות מעט. אפשר לעוגיות להתקרר על הסדינים למשך 5 דקות לפני שמוציאים למתלים להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

מקרונים עובדים ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ריזלינג מתוק של דג כחול. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
דג כחול ריזלינג מתוק
דג כחול ריזלינג מתוק
זהב חיוור. בושם מפתה של משמש טרי, אפרסקים ואננס בשל. מתיקות פירותית בעלת מבנה בעל גוף מלא וחומציות מרעננת. משלים רכיכות, מולים, מטבח בהשראת אסיה וגבינות עדינות.