קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

מרק אטריות עוף ויסקונסין ישן

מרק אטריות עוף ויסקונסין ישן
מרק אטריות עוף ויסקונסין הישן דורש כ 1 שעה ו 45 דקות מתחילתו ועד סופו. למנה העיקרית הזו יש 560 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מתכון זה מכלמתכונים דורשים מים, עלי בזיליקום, תפוחי אדמה אדומים ובצל. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. עם כפית ציון 65%, המנה הזו די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מרק כרובית ויסקונסין, מרק גבינת כרובית ויסקונסין, ו מרק גבינת בירה ויסקונסין.

יין מומלץ: סוביניון בלאן, אלברינו, שרדונה לא מוסווה

ניתן לשלב מרק אטריות עוף עם סוביניון בלאן, אלברינו ושרדונה לא ספוג. שרדונה לא ספוג או מעט ספוג עובד היטב עם מרק אטריות העוף הסטנדרטי שלך. אם יש לך מרק עשב מאוד, נסה סוביניון בלאן. אם אתה מוסיף לימון, בחר באלברי צ ' אקו. הדום. וינסנט דלפורט סנצ ' ר רוז עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
דום. וינסנט דלפורט סנסרה רוז
דום. וינסנט דלפורט סנסרה רוז
גווני דומדמניות אדומות נוצצות נותנים הפסקה תוך התפעלות מהיין הזה בכוס. ארוז פירות, הוא מציג את המאפיינים הטובים ביותר של ורד סאנסר צעיר, עם ניחוחות פטל ואפרסק בר. מלא ועגול בפה, הוא נפתח בהדרגה, עם חיוניות רעננה שמתמזגת על ידי שמץ של טאנינים. הוא מסיים על תווים פירותיים (דומדמניות שחורות, פטל) עם טעם לוואי ארוך ויפה של פירות הדר.