קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות26
מגזין

מרק חזיר ואטריות אסייתי

מרק חזיר ואטריות אסייתי
חזיר אסייתי ומרק אטריות יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 217 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 3g של שומן למנה. מתאים ל-5 מנות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, ג'ינג'רוט, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב gingerroot אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות זנגביל עקיצות (מתכון ללא גלוטן*) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: מרק חזיר ואטריות אסייתי, חזיר אסיאתי, פטריות ואטריות מוקפץ, ו חזיר אסייתי עם סלט אטריות אורז.

הוראות

1
תרסיס 3-סיר ליטר עם ספריי בישול; חום מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים חזיר, שום ו gingerroot; מוקפץ 3 עד 5 דקות או עד חזיר חום.
מרכיבים שתצטרך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
3
מערבבים במרק, מים ורוטב סויה.
מרכיבים שתצטרך
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
4
חום לרתיחה; להפחית את החום. מבשלים חשפו 5 דקות. מערבבים אטריות, גזר ופלפל פעמון. מבשלים חשפו כ 10 דקות או עד אטריות מכרז.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות
5
מערבבים בתרד; מבשלים עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. היין יבש Chenin Blanc קריק יבש, יין עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!