קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות5
ציון בריאות5
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק חם וחמוץ

מרק חם וחמוץ
מרק חם וחמוץ עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 5 . מנה זו מכילה סביב 14 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 211 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לך ביצה, רוטב סויה, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. נסו מרק חם וחמוץ, ירקות מרק חם חמוץ, איך להכין מרק חם חמוץ, ו סלט עוף חם (מתכונים דומים).

מרכיבים

57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יורה במבוק, לחתוך לחתיכות matchstickיורה במבוק, לחתוך לחתיכות matchstick113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, לחתוך לרצועות או חתיכות קטנותשעועית, לחתוך לרצועות או חתיכות קטנות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פרוסותפטריות פרוסות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירסעמילן תירס14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות אוזניים עץ מיובשותפטריות אוזניים עץ מיובשות1ביצה, הוכהביצה, הוכה1חבורהראש בצל ירוק קצוץ, מלמעלהראש בצל ירוק קצוץ, מלמעלה5ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר רזה, ג'וליאןבשר חזיר רזה, ג'וליאן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורז (או יותר לפי הטעם)חומץ אורז (או יותר לפי הטעם)5ריבס, קצוץ טרי או קפוא(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה (או יותר לפי הטעם)רוטב סויה (או יותר לפי הטעם)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות קש (טרי צריך להיות שטף או גזוז או פרוס)פטריות קש (טרי צריך להיות שטף או גזוז או פרוס)5ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב טבסקורוטב טבסקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הקלטות השדה Chenin Blanc עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
הקלטות שדה Chenin Blanc
הקלטות שדה Chenin Blanc
טעמים של צדפות, תפוחים סבתא סמית, קמומיל ונרקיס.