קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

מרק חם וחמוץ

מרק חם וחמוץ
צריך ללא גלוטן, ללא חלב ומרק צמחוני? מרק חם וחמוץ יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 98 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך פטריות שיטאקה, קרטון, קורנפלור, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 56%. נסו מרק חם וחמוץ, ירקות מרק חם חמוץ, איך להכין מרק חם חמוץ, ו סלט עוף חם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים פטריות בקערה בינונית; מכסים במים רותחים. מכסים ולתת לעמוד 10 דקות או עד במכרז; לנקז. פרוסות דק פטריות; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מערבבים מרק, 2 כוסות מים, זנגביל, ושום בסיר גדול על חום בינוני גבוה; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מוסיפים פטריות. להפחית את החום, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
4
מוסיפים חומץ, רוטב סויה, פלפל וטופו; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
5
שלב הנותרים 1/4 כוס מים קורנפלור, ערבוב עם מקצף. מערבבים תערובת קורנפלור לתוך תערובת מרק; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים 3 דקות או עד מרק מתעבה מעט, ערבוב לעתים קרובות. לאט לאט לשפוך חלבונים לתוך תערובת מרק בזרם יציב, ערבוב כל הזמן אבל בעדינות עם כף עץ.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
אונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערךאונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערך
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
6
הסר מהחום; מערבבים בצל, כוסברה ושמן שומשום.
מרכיבים שתצטרך
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
7
טפטוף עם שמן צ ' ילי, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צ ' ילישמן צ ' ילי

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס11 קילו קישואים,שמן שומשום כההשמן שומשום כהה7אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה מיובשות (אודותפטריות שיטאקה מיובשות (אודות7אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות אוזניים עץ מיובשות (אודותפטריות אוזניים עץ מיובשות (אודות4largesחלבוני ביצה, מוכים קלותחלבוני ביצה, מוכים קלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורזחומץ אורז227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצק שומן מופחת או אשכולות טופו, מנוקז וחתוך לקוביות 1/4 אינץמוצק שומן מופחת או אשכולות טופו, מנוקז וחתוך לקוביות 1/4 אינץ5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, מחולקיםמים, מחולקים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק ירקות נטול שומן, פחות נתרן (כגון סוונסון מוסמך אורגני)מרק ירקות נטול שומן, פחות נתרן (כגון סוונסון מוסמך אורגני)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
Chenin הוא ענבים רב תכליתי מאוד, מסוגל לעשות יינות מצוינים בתחפושות שונות רבות, מן הקציר מאוחר יין קש כדי Chenin יבש קלאסי ואפילו Méthode Champenoise. דוגמה זו היא בלאן Chenin Blanc יבש להפליא תוסס, אינטנסיבי, פירותי ומאוזן להפליא. ניחוחות של תפוחים ירוקים ואפרסק לבן מזמינים את החיך העסיסי, אך מתוח. עומק פרי הוא מה שמבדיל את היין הזה. זה מראה התמדה רבה של טעם ורעננות כי להשתהות על החיך זמן רב לאחר היין נעלם. מאוד אישי, האופי של היין הזה עושה את זה לוויה מושלמת לימי קיץ חמים וערבים נעימים ארוכים.