קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות86
מגזין

מרק סלמון

מרק סלמון
מרק סלמון הוא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 1067 קלוריות, 114 גרם חלבון ו 44 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %63 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה ממטבח אמא טעים יש 19 אוהדים. גשו לסופר וקנו מרק סלמון, תפוחי אדמה, מלאי ירקות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בחצי וחצי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קרם קוקוס עם חצי & חצי כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: מרק סלמון עם ביצי סלמון, שמיר ותפוחי אדמה, מרק סלמון, ו מרק סלמון.

מרכיבים

1זרוקלבבות נעשו על ידי גרירת סכין דרך שמנתלבבות נעשו על ידי גרירת סכין דרך שמנת1תירס אוזן, גרעינים נחתכותירס אוזן, גרעינים נחתכו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני רגיל נטול שומןיוגורט יווני רגיל נטול שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמיר טרישמיר טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי וחציחצי וחצי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה פרוסהכרישה פרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פרוסותפטריות פרוסות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה קצוציםתפוחי אדמה קצוצים3ריבס, קצוץ טרי או קפואמתכון ידידותי למדפסתמתכון ידידותי למדפסת454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמון פראי, חתוך לכ -2 סלמון פראי, חתוך לכ -2 " חתיכות3ריבס, קצוץ טרי או קפואמרק סלמוןמרק סלמון3ריבס, קצוץ טרי או קפואאני תמיד בוחר סלמון פראי הן מסיבות בריאותיות וסביבתיות. מידע על farmed לעומת סלמון בר ניתן למצוא כאןאני תמיד בוחר סלמון פראי הן מסיבות בריאותיות וסביבתיות. מידע על farmed לעומת סלמון בר ניתן למצוא כאן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ צדפות, מלאי דגים, או מלאי ירקותמיץ צדפות, מלאי דגים, או מלאי ירקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה3ריבס, קצוץ טרי או קפואלהצמיד אותולהצמיד אותו

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Hahn Winery Santa Lucia Highlands. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
עשיר ושכבות, עם הערות משיי של אפרסק, נקטרינה, אגס בשל ווניל.