קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות5
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עגבניות שמנת עם קרוטונים חמאתי

מרק עגבניות שמנת עם קרוטונים חמאתי
מרק עגבניות שמנת עם קרוטונים חמאתי הוא צמחוני מרק. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 254 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו סוכר, שמן זית, אורגנו ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו מרק עגבניות שמנת עם קרוטונים Multigrain, מרק עגבניות שמנת עם גבינה בגריל "קרוטונים", ו מרק עגבניות שום שמנת עם קרוטונים גבינה בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, להמיס 1 כף החמאה ב 1 כף שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל הפרוס ואת השום המרוסק ומבשלים מעל חום מתון, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את העגבניות ואת המיץ שלהם, המים, שמנת כבדה, סוכר, פלפל אדום כתוש, זרעי סלרי אורגנו ומתבלים במלח ופלפל. מביאים את המרק לרתיחה על חום גבוה, לשבור את העגבניות עם החלק האחורי של כף. להפחית את החום בינוני ומבשל במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, במחבת קטנה, לבשל את הנותרים 1 כף חמאה על חום גבוה בינוני עד שהוא מתחיל חום, על 1 דקה. לגרד את החמאה השחומה לקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את שמן הזית למחבת.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הלחם לקוביות ומבשלים על חום גבוה בינוני, ערבוב מדי פעם, עד שהוא מעט השחמה, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
העבר את הלחם לחמאה השחומה וזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
8
עבודה בקבוצות, להעביר את מרק עגבניות לבלנדר ומחית עד חלקה. להחזיר את המרק לסיר נקי ולחמם מחדש את המרק במידת הצורך. מתבלים את המרק במלח ופלפל. מצקת את המרק לקערות ומגישה עם קרוטונים.
מרכיבים שתצטרך