קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות63
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עוף קולומביאני

מרק עוף קולומביאני
מרק עוף קולומביאני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 395 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך אורז חום קצר גרגרים, יוגורט, כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: מרק עוף קולומביאני, מרק עוף קולומביאני, ו מרק עוף קולומביאני.

הוראות

1
בסיר קטן, לכסות את האורז עם המים ולהביא לרתיחה. להפחית את החום, לכסות ומבשלים עד האורז הוא רך, 35 עד 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום ולתת לעמוד במשך 10 דקות, ואז מתבלים עם מלח ו fluff עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, בסיר גדול, לשלב את העוף, בצל ירוק, שום, תירס, כמון ו 1/2 כוס הכוסברה עם מרק עוף. מתבלים במלח ופלפל ומביאים לרתיחה. מבשלים את המרק על חום גבוה בינוני עד העוף מבושל דרך, על 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר את העוף לצלחת ולתת להתקרר מעט. תוריד את הבשר מהעצמות ותגרס.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים את המרק ומחזירים אותו לסיר. להחזיר את התירס למרק ולהשליך את המוצקים הנותרים. מביאים את המרק לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את תפוחי האדמה ומבשלים על חום גבוה בינוני עד רך כמעט, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את האספרגוס ומבשלים עד תפוחי האדמה והאספרגוס רכים, כ 5 דקות יותר. להחזיר את העוף הגרוס לסיר ולתבל את המרק עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
8
מצקת את המרק לתוך קערות ומקשטים עם אבוקדו, יוגורט, צלפים, אורז חום הנותרים 2 כפות של כוסברה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס עבה, לחתוך לאורכים 1 אינץאספרגוס עבה, לחתוך לאורכים 1 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים קטנים מנוקזיםצלפים קטנים מנוקזים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף שלם ללא עור, על העצם( אודותחזה עוף שלם ללא עור, על העצם( אודות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה2קיא אוזניים של תירס, כל חתך לתוך 6 סיבוביםקיא אוזניים של תירס, כל חתך לתוך 6 סיבובים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט ללא שומןיוגורט ללא שומן2שיני שום, מרוסקותשיני שום, מרוסקות1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1Has אבוקדו, חתוך לקוביותHas אבוקדו, חתוך לקוביות2בצל צהוב בינוני, קצוץמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דק (כ 3)בצל ירוק פרוס דק (כ 3)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז חום קצר גרגיראורז חום קצר גרגיר3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה לבנים, קלופים וחתוכים לקוביות 3/4 אינץתפוחי אדמה לבנים, קלופים וחתוכים לקוביות 3/4 אינץ