קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

מרק צדפות ניו אינגלנד

מרק צדפות ניו אינגלנד
מרק צדפות ניו אינגלנד עשוי להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 995 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 60 גרם שומן. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם קורנית, בצל, צדפות דובדבן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו מרק הצדפות הטוב ביותר שלי בניו אינגלנד, מרק צדפות ניו אינגלנד, ו מרק צדפות ניו אינגלנד (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מניחים את הצדפות וכוס 1 של מים בסיר גדול. מכסים ומניחים מעל חום גבוה ומבשלים את הצדפות במשך 6 עד 7 דקות. לחשוף ולהסיר את הצדפות הפתוחות.כסה שוב את הסיר והמשיך לבשל את הצדפות שעדיין לא נפתחו. מבשלים את הצדפות לעוד 2 עד 3 דקות. כבה את החימום וזרוק את כל הצדפות שלא נפתחו. מסננים את הנוזל מהסיר דרך מסננת רשת מרופדת במסנן קפה ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
צדפותצדפות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
סירסיר
3
קוצצים גס את הצדפות ושמורות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
4
טפטוף כמה טיפות שמן זית לתחתית סיר הצדפה ולזרוק בבייקון. תביא את המחבת לחום בינוני. כאשר הבייקון יש לשחרר הרבה שומן ולהיות חום ופריך, לזרוק את הבצל ואת העונה קלות עם מלח. מבשלים את הבצלים עד שהם רכים מאוד ארומטיים אבל אין להם צבע, 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
בייקוןבייקון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
5
מוסיפים את תפוחי האדמה ומבשלים עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
6
מפזרים את הקמח על תערובת הבצל ותפוחי האדמה ומערבבים לשלב. בהדרגה להקציף את מיץ צדפות שמורות. כאשר מיץ הצדפות כבר חטף ואין גושים, לטאטא בחלב שמנת כבדה ולזרוק את עלי המפרץ וקורנית. טעם לתיבול ולהתאים במידת הצורך. מביאים לרתיחה ולצמצם לרתיחה ומבשלים עד תפוחי האדמה מבושלים דרך, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
עלי דפנהעלי דפנה
מיץ צדפותמיץ צדפות
תיבולתיבול
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
טימיןטימין
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
תוסיף את הצדפות השמורות. טעם מחדש העונה במידת הצורך ולהוסיף רוטב חם אם באמצעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
צדפותצדפות

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.