קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות10
ציון בריאות97
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק שעועית פיקנטי

מרק שעועית פיקנטי
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? מרק שעועית פיקנטי יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 424 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. אם יש לכם בצל, אבקת צ'ילי, קליפת גבינת פרמזן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 92% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: מרק שעועית פיקנטי, מרק חזיר ושעועית חריף, ו מרק שעועית מתובל שלוש.

הוראות

1
מחממים את השמן בעציץ כבד גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיף את הבצל, סלרי, גזר, פלפל ושום, ו לטגן עד הבצל הם שקופים, כ 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים את אבקת הצ ' ילי, כוסברה, כמון, אורגנו ופלפל אדום כתוש, ומבשלים 2 דקות. מערבבים את העגבניות עם המיצים שלהם, מיץ עגבניות, רסק עגבניות, קליפת גבינה, ו 2 כפיות מלח.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מיץ עגבניותמיץ עגבניות
רסק עגבניותרסק עגבניות
כוסברה.כוסברה.
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
גבינהגבינה
כמוןכמון
בקרבקר
מלחמלח
4
מוסיפים את המרק, שעועית חומוס, שעועית קנליני ועדשים. מערבבים בברוקולי, קישואים, ודלעת צהובה. להביא לרתיחה מעל חום גבוה. הפחת את החום למדיום. מבשלים, חשופים, עד העדשים רכות ואת התערובת מתעבה מעט, ערבוב לעתים קרובות, על 20 דקות. מתבלים את התבשיל לפי הטעם עם יותר מלח, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
שעועית קנלינישעועית קנליני
חומוסחומוס
סקווש צהובסקווש צהוב
ברוקוליברוקולי
קישואיםקישואים
עדשיםעדשים
מרקמרק
מלחמלח
תבשילתבשיל
5
מצקת את הנזיד לקערות.
מרכיבים שתצטרך
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
6
מפזרים את הגבינה הגרוס ובזיליקום, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
באזיל!באזיל!

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקב סוכרב סוכר850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית קנליני, מנוקז ושטוףשעועית קנליני, מנוקז ושטוף822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות עם מיציםעגבניות חתוכות לקוביות עם מיצים879אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית חומוס, מנוקזת ושטופהשעועית חומוס, מנוקזת ושטופה1גזר, קלופים וחותכים לחתיכות 1/2 אינץגזר, קלופים וחותכים לחתיכות 1/2 אינץ2גבעולי סלרי, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץגבעולי סלרי, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ2בצל צהוב בינוני, קצוץמרק ירקות או עוףמרק ירקות או עוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים ירוקות מיובשותעדשים ירוקות מיובשות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק עלי בזיליקום טרייםפרוס דק עלי בזיליקום טריים6ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2בצל, קצוץבצל, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן טרי וגרוספרמזן טרי וגרוס3אינצ ' יםגבינת פרמזן, אופציונליגבינת פרמזן, אופציונלי1פלפל אדום, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץפלפל אדום, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ11 קילו קישואים,פלפל אדום מרוסק מיובש, אופציונליפלפל אדום מרוסק מיובש, אופציונלי2(יכול להיות או להרחיק)מלח, ועוד טעםמלח, ועוד טעם2צהוב crookneck סקווש, לחתוך לרוחב לתוך 1/2 אינץ ' סיבובים עביםצהוב crookneck סקווש, לחתוך לרוחב לתוך 1/2 אינץ ' סיבובים עבים326אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2קישואים, לחתוך לרוחב לתוך 1/2-inch סיבובים עביםקישואים, לחתוך לרוחב לתוך 1/2-inch סיבובים עבים