קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות48
מגזין

מרק תפוחי אדמה השישי

מרק תפוחי אדמה השישי
מרק תפוחי אדמה השישי עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני המרק שלך. והוא מתאים להגשה ל 20 מנות סועדים. צופה הדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמאפ ושלם 30 כולל 197 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו ללא חלב שמנת, תפוחי אדמה, מלח ופלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 88%, המנה הזו מדהימה. מתכונים דומים: מרק תפוחי אדמה אפוי טעון עם קליפות תפוחי אדמה מטוגנות פריכות, מרק גזר לבן כרובית תפוחי אדמה עם חשיש תפוחי אדמה פנצ'טה, ו מרק נאצי קרם מרק בטטה.

הוראות

1
מניחים תפוחי אדמה בסיר גדול, ומכסים במים. מפלס המים צריך לעמוד על 2 סנטימטרים מעל תפוחי אדמה. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש ומבשלים עד שהם רכים מאוד.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מסירים מרק מהאש, ומערבבים לאט פנימה שמנת לא חלבית. ממשיכים לבחוש עד שהמרק קרמי.
מרכיבים שתצטרך
שמנת Nondairyשמנת Nondairy
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
מועכים מעט עם מועך תפוחי אדמה. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
4
מגישים חם או קר.