קושימומחה
מוכן ב1 ש, 13 דק.
מנות30
ציון בריאות0
מגזין

משחק משולש עוף צלוי

משחק משולש עוף צלוי
והוא יספק כ 30 מנות. מנה אחת מכילה 66 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. אם 18 סנט למנה נופל בתקציב שלך, משחק משולש עוף צלוי יכול להיות יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז מתכון לנסות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם גרידת לימון, מלח כשר, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 13 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו משולש לשחק לחמניות קינמון, טריפל לשחק עוגיות חמאת בוטנים, ו Weekday משחק משולש: תערובת כרוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני על חום בינוני, לבשל את השמן, בצל, ושום עד הזהב, על 10 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את שאר מרכיבי הרוטב ומערבבים לשלב. להביא את הרוטב לרתיחה, להפחית את החום לנמוך, ומבשלים עד מעובה מעט, 10 עד 15 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
3
בקערה קטנה לערבב את החומרים לשפשף.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים את לשפשף באופן שווה על כל חתיכות העוף.
מרכיבים שתצטרך
5
תנו לתרנגולת לעמוד בטמפרטורת החדר למשך 20 עד 30 דקות לפני הצלייה. הכן את הגריל לבישול ישיר ועקיף על אש בינונית. משחק משולש עוף צלוי
מרכיבים שתצטרך
6
צחצח את סורגי הבישול. גריל העוף, צד העור למטה, על חום בינוני ישיר, עם המכסה סגור ככל האפשר, עד חום זהוב, 8 עד 10 דקות, מפנה מדי פעם. הזז את חתיכות העוף מעל חום בינוני עקיף.
מרכיבים שתצטרך
7
מסננים ומפזרים את שבבי העץ על פחם מואר או לשים אותם בתיבה מעשן של גריל גז, בעקבות הוראות היצרן. המשך לצלות את העוף, עם המכסה סגור, במשך כ -20 דקות. לאחר מכן מברישים את שני הצדדים בשכבה דקה של הרוטב ומבשלים עד שהמיצים מתפזרים והבשר כבר לא ורוד על העצם, כ -15 דקות, מדי פעם מסתובבים ומצחצחים עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים חם או בטמפרטורת החדר עם הרוטב הנותר בצד
מרכיבים שתצטרך