קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות2
ציון בריאות22
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

משחק תרנגולת ממולאת באורז ופטריות בר

משחק תרנגולת ממולאת באורז ופטריות בר
תרנגולת משחק ממולאת באורז פראי ופטריות עשויה להיות רק התוספת שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 721 קלוריות, 48 גרם חלבון, ו 44 גרם שומן. מתכון זה משמש 2. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמאה, תיבול עופות, רוזמרין ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 40 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 82%. הציון הזה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: משחק תרנגולת ממולאת באורז ופטריות בר, {טעים עד כדי גיחוך} תרנגולת משחק זעפרן; רוטב אורז בר עם דובדבנים ופיסטוקים, ו אורז בר מוקפץ עם פטריות-ברברה טרופ - 50 נשים מחליפי משחק באוכל.

הוראות

1
הביאו לרתיחה את האורז, קורט המלח והמים בסיר עם מכסה. מנמיכים את האש, מכסים במכסה ומבשלים את אורז הבר עד שהגרעינים מתפוצצים, 45 עד 50 דקות. מלאו את המים במידת הצורך. מקציפים את האורז במזלג, ומניחים לעמוד במשך 5 עד 10 דקות לספיגת מים.
מרכיבים שתצטרך
אורז בראורז בר
מיםמים
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים תנור ל 425 מעלות צלזיוס (220 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית אפייה גדולה מספיק כדי להחזיק את תרנגולת המשחק.
מרכיבים שתצטרך
בשר משחקבשר משחק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
מחממים 2 כפות חמאה במחבת, ומבשלים ומערבבים את הפטריות על אש בינונית עד שהן מבושלות חלקית ומתחילות לתת את המיץ שלהן, 5 עד 8 דקות. מערבבים את הפטריות והחמאה לאורז המבושל.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
פטריותפטריות
חמאהחמאה
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מפזרים את תרנגולת המשחק, מבפנים ומבחוץ, בתיבול עופות, רוזמרין ומלח ופלפל. ממלאים קלות את התרנגולת הקורנית בתערובת האורז הפראית, וקושרים את הרגליים יחד עם חוט בישול כדי להחזיק במלית. פורסים 2 כפות חמאה לטפיחות קטנות, ומנקדים אותן סביב הציפור.
מרכיבים שתצטרך
תיבול עופותתיבול עופות
מלח ופלפלמלח ופלפל
תרנגולות קורנישתרנגולות קורניש
אורז בראורז בר
רוזמריןרוזמרין
מילוימילוי
חמאהחמאה
בשר משחקבשר משחק
ציוד שתשתמש בו
חוט מטבחחוט מטבח
5
אופים את הציפור בתנור שחומם מראש עד שכבר לא ורוד בעצם והמיצים מתבהרים, 40 עד 50 דקות. מדחום לקריאה מיידית המוחדר לחלק העבה ביותר של הירך, ליד העצם צריך לקרוא 165 מעלות פרנהייט (74 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
6
מוציאים את תרנגולת המשחק מהתנור, מכסים ביריעת נייר אלומיניום כפולה ומניחים לנוח באזור חם למשך 10 דקות לפני החיתוך.
מרכיבים שתצטרך
בשר משחקבשר משחק
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור