קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

נאצ'וס

נאצ'וס
נאצ'וס יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 170 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן. זה מובא לך על ידי מתכונים קראפט. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. גשו לסופר וקנו velveetaâ חלב, טאקו bellâ® & סלסה עבה, קרקרים חטיף חיטה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. וזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו Ball Park Nachos from ' Ultimate Nachos, מחבת נאצ'וס ארוחת בוקר מ' נאצ'וס האולטימטיבי, ו נאצ' וס, נאצ'וס חריפים. (מתכונים דומים).

הוראות

1
Velveeta מיקרוגל וסלסה בקערה קטנה למיקרוגל על 30 שניות גבוהות או עד VELVEETA נמס, ערבוב לאחר 15 שניות. מערבבים עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
גבינת Velveetaגבינת Velveeta
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מגישים עם קרקרים לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Cuvaison פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."