קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות38
מגזין

נקניק איטלקי חריף ומרק שעועית שחורה

נקניק איטלקי חריף ומרק שעועית שחורה
המתכון נקניק איטלקי חריף ומרק שעועית שחורה יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-2 שעות ו -20 דקות. מנה אחת מכילה 535 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 26 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 32% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד גם כמנה עיקרית במחיר סביר עבור סתיו. אם יש לכם שום, רסק עגבניות, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הצמחי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת קפה אוכמניות # יום ראשון כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 90%. ציון זה יוצא מן הכלל. נסו מרק שעועית שחורה איטלקית, מרק נקניק ושעועית איטלקי, ו מרק שעועית נקניק איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הירקות בסיר גדול על אש בינונית. מבשלים את הנקניקיות האיטלקיות בשמן החם, הופכים מדי פעם, עד להשחמה מבחוץ וכבר לא ורודים במרכז, 10 עד 15 דקות. מניחים בצד להתקרר; הסר את כל כף השומן מלבד 1 מהסיר.
מרכיבים שתצטרך
נקניק איטלקינקניק איטלקי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים את השום, הבצל, הגזר, תפוח האדמה והסלרי לשומן החם. מבשלים עד שהירקות רכים והבצל הפך שקוף, בערך 7 דקות. מערבבים פנימה את רסק העגבניות עד שלא נותרו גושים; יוצקים פנימה את היין האדום. מביאים לרתיחה על אש גבוהה ומבשלים עד שהנוזל הצטמצם בחצי, תוך ערבוב תדיר להמסת החלקים החומים מתחתית התבנית.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
ירקירק
יין אדוםיין אדום
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את מרק הבקר, השעועית השחורה ועגבניות קוביות. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית שחורהשעועית שחורה
מרק בשרמרק בשר
עגבנייהעגבנייה
4
חותכים את הנקניקיה המקוררת לפרוסות בעובי 1/2 אינץ'. מערבבים את הנקניק למרק יחד עם פסטת הרוטיני, התרד והאורגנו המיובש. מבשלים עד שהפסטה רכה, 7 עד 10 דקות. מערבבים פנימה את הבזיליקום הקצוץ ומתבלים לפי הטעם במלח ופלפל לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אורגנו מיובשאורגנו מיובש
פסטהפסטה
נקניקנקניק
תרדתרד
באזיל!באזיל!
מרקמרק