קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

נקניק, פלפל ובצל סיר אחד

נקניק, פלפל ובצל סיר אחד
נקניק, פלפל ובצל סיר אחד דורש בערך 2 שעות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1182 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 73 גרם של שומן כל אחד. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך זרע שומר, יין, רסק עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 79% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: נקניק, פלפל ופריטטה בצל, נקניק, פלפל ופיצת בצל, ו פיצה בצל ופלפל נקניק.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מניחים את הנקניקיות במחבת דו צדדית או תנור הולנדי ומוסיפים מים 1 אינץ ' ושמן זית כתית מעולה 1 כף למחבת. מביאים את התערובת לרתיחה, ואז להפחית את החום קצת ולאפשר למים להרתיח משם. הנקניקיות יבשלו בעדינות במים, ואז השמן יפריך את התרמילים לחום עמוק.
מרכיבים שתצטרך
3
תסיר את הנקניקיות לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים שמן זית כתית אקסטרה, כמה סיבובים של המחבת, באותו מחבת על חום בינוני גבוה, מערבבים בזרע שומר ופלפל צ ' ילה, ואז מוסיפים את הפלפלים, הבצלים והשום כפי שאתה פורס אותם, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים 15 דקות כדי לרכך. מערבבים את רסק עגבניות 1 דקה, ואז יין במשך 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיף את מלאי העוף ועגבניות משומר. סיים עם פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
6
פורסים את הנקניקיות בזווית ומוסיפים לסיר. כיסוי, להתקרר לחלוטין, ולאחסן לארוחה איפור ראש. מחממים, מכוסים, מעל חום מתון או בתנור מתון.
מרכיבים שתצטרך
7
פריך חתיכות לחם בתנור חם ממש לפני ההגשה לניקוי הצלחת שלך!
מרכיבים שתצטרך