קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות19
מגזין

נקניקיות חמאת בוטנים

נקניקיות חמאת בוטנים
אם יש לך בערך 5 דקות לבלות במטבח, נקניקיות חמאת בוטנים עשויות להיות נהדרות ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני מתכון לנסות. מתכון זה משמש 2. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 8 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 219 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. אם יש לכם בננה, חמאת בוטנים, לחם וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. 30 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 89%, וזה מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון נקניקים מפוצלים עם לחמניות קלויות חמאה ותוספות ביתיות, עוגיות חרוב חמאת בוטנים לכלבים, ו עוגיות טיפת דבש חמאת בוטנים (לכלבים).

הוראות

1
מורחים כף חמאת בוטנים על צד אחד של כל פרוסת לחם. שוברים את הבננה לשתי חתיכות, ומניחים חצי אחד על מרכז כל פרוסת לחם חמאת בוטנים. עוטפים את הלחם סביב כל בננה ואוכלים כמו נקניקייה!
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
נקניקיותנקניקיות
בננהבננה
מורחיםמורחים
לחםלחם
עוטףעוטף

יין מומלץ: ריזלינג, יין ורדים, Gewurztraminer

נקניקיות בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, יין רוזפלסי וגוורצטרמינר. גוו-רצטרמינר יהיה נהדר עם הנקניקייה הבסיסית שלך בסגנון ניו יורק עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפל חריף, אתה יכול לבחור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזום יבש כמעט תמיד עובד. תמצית ס. א. פריום ריזלינג עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
ס. א. פרום אסנס ריזלינג
ס. א. פרום אסנס ריזלינג
צבע זהב חיוור. ארומטי, עם ניחוחות של משמש ואפרסק. יבש עם טעמי פירות טריים המאוזנים באופן מושלם על ידי חומציות עסיסית ואופי מינרלי.תיהנו לבד או עם מגוון של אורמתאבנים ומאכלי ים.