קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

נתחי פקאן מוגזים בצלעות חזיר.

נתחי פקאן מוגזים בצלעות חזיר.
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל פקאן מצופה צלעות חזיר כפול לחתוך. מנה אחת מכילה עד 51 גר' של חלבון, 45 גרם של שומן, וסך הכל 1225 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבקת בצל, מלח, פלפל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו 20 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר מצופות פקאן לשניים, צלעות חזיר מצופות פקאן, ו צלעות חזיר משובצות פקאן ברוטב חרדל שמנת.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
צלעות חזיר העונה משני הצדדים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות חזירצלעות חזיר
3
יוצקים 1 כף שמן זית על צלחת ולהפיץ את הפקאן על צלחת אחרת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פקאניםפקאנים
מורחיםמורחים
4
מניחים כל צלע חזיר בשמן זית מעיל ולאחר מכן מעיל שני הצדדים עם פקאנים קצוצים משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות פקאןחתיכות פקאן
שמן זיתשמן זית
צלעות חזירצלעות חזיר
5
מחממים את שמן הזית הנותר במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים צלעות חזיר ומבשלים עד שפקאנים בצבע חום בהיר בצד הזה. הפוך את הצלעות במחבת ומניח בתנור עד לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות F הוא הגיע, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
7
לטפטף את הצלעות עם רוטב ברביקיו אנצ 'ו פלפל צ' ילי ומגישים מיד עם שפע של רוטב לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ 'ילי אנצ' ופלפל צ 'ילי אנצ' ו
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
רוטברוטב
8
מחממים סיר גדול מעל חום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
9
מוסיפים את כל החומרים ומערבבים. מביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשל במשך 1 עד 2 שעות. מסננים את הרוטב ומגישים מיד או לשמור על חם עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

1פלפל צ'ילה מיובש אנצ' ו, מרוסקפלפל צ'ילה מיובש אנצ' ו, מרוסק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1קילוגרםצלעות חזיר, עבה, עצם בצלעות חזיר, עבה, עצם ב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1(יכול להיות או להרחיק)בשר חזיר או עוףבשר חזיר או עוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש1(חוֹרֶף)שום קצוץשום קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1בצל צהוב בינוני, קצוץדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1(חוֹרֶף)עשן נוזליעשן נוזלי2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאן, קצוץפקאן, קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.