קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

סאטה עוף ברוטב בוטנים

סאטה עוף ברוטב בוטנים
סאטה עוף עם רוטב בוטנים נטול גלוטן,, חלב חינם, ו מנה עיקרית. מנה זו מכילה סביב 30 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 280 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סוכר, חזה עוף, אבקת קארי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו סאטה עוף ברוטב בוטנים, סאטה עוף ברוטב בוטנים, ו סאטה עוף ברוטב בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף חלב קוקוס, רוטב דגים, קארי, סוכר, כוסברה, מלח ופלפל. שים עוף בשקית ניילון גדולה; יוצקים במרינדה. שקית חותם; לשפשף מרינדה לתוך עוף. צמרמורת במשך 3 שעות, הפיכת שקית מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
רוטב דגיםרוטב דגים
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1
מערבבים רוטב סויה, חומץ, פלפל אדום, סוכר, זנגביל, שמן שומשום, חמאת בוטנים ומרק במחבת ומביאים לרתיחה מעל חום בינוני, לטאטא עד חלקה, 2 עד 3 דקות. רזה עם יותר מרק עוף, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
הסר מהחום, תן מגניב, לכסות ולקרר.
3
מחממים גריל בינוני.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
הסר עוף מן המרינדה; להשליך מרינדה. חוט כל חתיכת עוף על שיפוד מתכת או במבוק. גריל במשך 5 עד 7 דקות, הופך פעם אחת, עד עוף מבושל דרך ולא ורוד יותר.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגיםרוטב דגים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך ל -16 רצועות דקותחזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך ל -16 רצועות דקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים חלקהחמאת בוטנים חלקה3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק