קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

סבתא סמית-סלסה צ'ילה ירוקה

סבתא סמית-סלסה צ'ילה ירוקה
המתכון סבתא סמית - ירוק צ'ילה Salsan מוכן תוך כ 45 דקות,. וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, וכל 30 אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 26 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא צ'ילי אנהיים קלוי, בצל, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו סלט תפוחים ' של סבתא סמית, סבתא סמית תפוחים ויניגרט סיידר, ו צלעות חזיר עם תפוחים של סבתא סמית (מתכונים דומים).

הוראות

1
להשליך קליפות וגבעולים של tomatillos. מבשלים tomatillos במים רותחים 10 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
2
ניקוז.
3
מניחים tomatillos בבלנדר; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
שלב מחית tomatillo, תפוח, ושאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפינו-נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.