קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סופגניות עוגה

סופגניות עוגה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחה בבוקר, אז תנו הזדמנות ל סופגניות עוגה. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 155 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. גשו לסופר וקנו סוכר, תמצית ונילן, חמאה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 16%. הציון הזה די גרוע. נסו סופגניות עוגה, סופגניות עוגה, ו סופגניות עוגה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מרפדים תבנית בנייר אפייה. השתמש בחותך עוגיות עגול בגודל 3 אינץ ' או בכוס כדי להתחקות אחר 12 עיגולים על הקלף ולהשאיר רווח בין כל אחד מהם. הופכים את הקלף ומצפים קלות בתרסיס בישול. התאימו שקית מאפה עם קצה עגול בגודל 1/2 אינץ 'או גזרו חור בגודל 1/2 אינץ' בפינה אחת של שקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
חותך עוגיותחותך עוגיות
תבנית אפייהתבנית אפייה
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
שקית מאפהשקית מאפה
2
מנפים את הקמח, אבקת האפייה, אגוז המוסקט והמלח לקערה בינונית. מקציפים את החמאה והסוכר בקערה גדולה עם מיקסר במהירות בינונית עד לקבלת תערובת אחידה, כ -2 דקות. מקציפים פנימה את כל הביצה והחלמון עד להטמעה והתערובת הופכת לצהובה בהירה, כ -3 דקות. מקציפים פנימה את החלב והווניל לתערובת אחידה, מגרדים את הקערה לפי הצורך. הפחיתו את מהירות המיקסר לנמוכה; מקציפים בהדרגה את תערובת הקמח עד לשילוב זה עתה (אל תערבבו יתר על המידה).
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
ביצהביצה
ונילוניל
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
3
מעבירים את הבלילה לשקית המאפה המוכנה.
ציוד שתשתמש בו
שקית מאפהשקית מאפה
4
בעזרת העיגולים כמדריך, צינור את הבלילה לטבעות בגודל 3 אינץ'. (כדי ליצור חורי סופגנייה עם הבלילה שנותרה, צינור סיבובים בגודל 1 אינץ ' על הקלף.) מקררים בזמן שאתם מחממים את הקיצור, או מכסים בניילון ומכניסים למקרר למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
5
מחממים כ -6 כוסות מתקצרות בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה עד שמדחום מטוגן עמוק רושם 340 מעלות צלזיוס.) השתמש במספריים כדי לחתוך את הקלף סביב כל סופגנייה ולהשאיר גבול בגודל 1 אינץ'. הפוך בזהירות 2 סופגניות לקיצור וקלף את הקלף בעזרת מלקחיים. מטגנים עד חום זהוב, 1 דקה 30 שניות לכל צד. (מטגנים את חורי הסופגנייה 30 שניות לכל צד.)
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מספריים מטבחמספריים מטבח
מלקחייםמלקחיים
סירסיר
6
מוציאים בעזרת כף מחוררת ומסננים על מגבות נייר. החזירו את הקיצור ל -340 מעלות פרנהייט וחזרו עם הסופגניות שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
7
צילום: צ ' רלס מאסטרס