קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות7
מגזין

סופלה גבינת עיזים

סופלה גבינת עיזים
מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 436 קלוריות. אם $ 3.04 למנה נופל בתקציב שלך, סופלה גבינת עיזים יכול להיות יוצא מן הכלל ללא גלוטן, מזון ידידותי, צמחוני מתכון לנסות. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך סוכר, גבינת עיזים, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-282 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. מתכונים דומים: סופלה גבינת עיזים, סופלה גבינת עיזים עם טימין, ו פעמיים אפוי גבינת עיזים סופלה.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. מוטון צוער בורדו רוז ' עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
מוטון צוער בורדו רוז
מוטון צוער בורדו רוז
אדום צפוף עם גוון סגול בולט. האף הוא אקספרסיבי ומורכב, עשיר בניחוחות פירות טריים ובשלים, במיוחד דובדבן אדום ודובדבן מורלו, עם נגיעה של תבלין. ההתקפה, על הפרי, הוא עשיר וגמיש, אמצע החיך מלא פירותי על טאנינים משיי. מראה אורך אטרקטיבי על החיך, יש לו גימור טרי ומתובל המבטא את כל האופי הטיפוסי של מרלו ואת איכות גבוהה מאוד של הבציר.