קושירגיל
מוכן ב32 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

סופלה לקרפים

סופלה לקרפים
המתכון Souffléd קרפים יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-32 דקות. והוא יספק כ 8 מנות. ארוחת הבוקר הזאת 530 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם permage blanc, תמצית vanillan, חלמונים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סופלט גבינה ונקניק, קיש סופלה של ג'ימי עם חזיר, גבינה ואספרגוס, ו סופלה גבינת צ'דר, בצל ופלפל אדום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, בורדו, שמפניה, Moscato Dasti, יציאה, בורדו לבן

קרפים ניתן לזווג עם שמנת שרי, בורדו, ושמפניה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.