קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סופר עקף אנגוס פרנקים

סופר עקף אנגוס פרנקים
סופר עקף אנגוס פרנקים עשויה להיות מה שחיפשתם. מנה זו מכילה כ 9 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 252 קלוריות. מתאים ל-6 מנות. זה מובא לך על ידי מתכונים קראפט. לכו לחנות ותביאו בצל, פלפלים, עגבניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכונים דומים: סופר עקף אנגוס פרנקים, פרנקים בעלי ראש חרדל נמרץ, ו נקניקיות הודו ברוטב תפוחים טרי.

הוראות

1
נקניקיות חום, לפי ההוראות.
מרכיבים שתצטרך
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
2
בינתיים, לשלב את כל החומרים הנותרים למעט לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
3
מניחים פרנקים בגלילים; העליון עם תערובת עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, Gewurztraminer, יין רוזה. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. אתה יכול לנסות Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.