קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

סורבה תה היביסקוס

סורבה תה היביסקוס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל סורבה תה היביסקוס. מנה אחת מכילה 391 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מים, מיץ ליים, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: סורבה מנגו היביסקוס, סורבה סלק היביסקוס, ו Blackberry-Hibiscus Sorbet.

הוראות

1
מביאים מים לרתיחה בסיר קטן. מערבבים היביסקוס ולהסיר מהחום, ואז לתת 15 דקות תלולות.
מרכיבים שתצטרך
היביסקוסהיביסקוס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
יוצקים תה היביסקוס דרך מסננת בסדר רשת לתוך קערת מתכת, לחיצה קשה על ולאחר מכן השלכת מוצקים. להחזיר תה לסיר ולהביא לרתיחה עם סוכר וקמצוץ של מלח, ערבוב עד הסוכר הוא מומס.
מרכיבים שתצטרך
היביסקוסהיביסקוס
סוכרסוכר
מלחמלח
תהתה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מסננתמסננת
קערהקערה
3
העברת תערובת לקערת מתכת, ולאחר מכן להגדיר קערה בקערה גדולה יותר של מי קרח ומערבבים עד קר, 10 עד 15 דקות. 3Stir במיצי לימון וליים להקפיא במכונת גלידה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
מיםמים
לימוןלימון
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה
קערהקערה
4
להעביר סורבה למיכל אטום ולשים במקפיא להקשיח, לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סורבהסורבה
5
* זמין בשווקים לטינו ומליסה גוארה (877-875-2665; melissaguerra.com; לבקש פלור דה ג ' מייקה, שכן זה לפעמים mistranslated כמו "עלי כותרת rosehip."