קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

סטייק בגריל עם אורז עגבניות אדום

סטייק בגריל עם אורז עגבניות אדום
סטייק בגריל עם אורז עגבניות אדום הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 573 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך סטייק חצאית, רוטב פסטה חלק margherita, מיץ אננס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. נסו סטייק ברוזמרין בגריל עם ריבת עגבניות, סטייק וקערת אורז בגריל, ו עגבניות קלויות ומטבל פלפל אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 2 כפות שמן, 2 כפיות מרק טעם בשר Knorr ומיץ אננס בשקית פלסטיק גדולה resealable.
מרכיבים שתצטרך
מיץ אננסמיץ אננס
מרק דגיםמרק דגים
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מוסיפים סטייק, פונים למעיל. סגור את התיק ואת לרבד במקרר לפחות 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
3
חום שנותר 1 כף שמן 3-ליטר סיר מעל חום בינוני גבוה לבשל אורז, ערבוב לעתים קרובות, 3 דקות או עד אורז זהוב. מערבבים ברוטב פסטה, נשאר 1 כפית בויון, 1-1/2 כוסות כוסברה, מים ואפונה וגזר. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. להפחית את החום נמוך ומבשלים מכוסה, ערבוב מדי פעם, 25 דקות או עד אורז הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
אפונה וגזראפונה וגזר
רוטב פסטהרוטב פסטה
מרק דגיםמרק דגים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מיםמים
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
הסר סטייק מן המרינדה, השלכת המרינדה. גריל או סטייק צלייה כדי doneness הרצוי. סדר סטייק ואורז על מגש המגישה ומפזרים עם הנותרים 1/2 כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוס. זמן הכנה: 15 דקות (ים) זמן בישול: 30 דקות (ים)
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו רוברט מונדבי נאפה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.