קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

סטייק וקארי דובדבן שחור

סטייק וקארי דובדבן שחור
המתכון סטייק & קארי דובדבן שחור יכול לספק את התשוקה ההודית שלך בערך 1 שעה. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 767 קלוריות, 57 גר' של חלבון, ו 40 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. גשו לסופר וקנו מלאי בשר, סטייק, אבקת קארי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. מתכונים דומים: Black Eyed Peas Curry (עם קוקוס) (Lobia Curry), Kala Chana Curry (קארי חומוס שחור), ו בראוניס דובדבן שחור עם ציפוי דובדבן.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. Wild & Wilder המרלו המציגים עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.