קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סטייק טונה עם שעועית קנליני

סטייק טונה עם שעועית קנליני
סטייק טונה עם שעועית קנליני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 447 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 2 . זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. 9 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך עגבניות מיובשות, שעועית קנליני, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. נסו שעועית קנליני וטונה, טונה, שעועית קנליני וזיתים שחורים, ו סלט איטלקי קצוץ עם טונה, ארטישוק & שעועית קנליני {2500$בגידה!} (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו
כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו
פטל אדום יפה, דובדבן שחור וניחוחות תבלינים. מלא ועגול עם שזיף, דומדמניות אדומות, אוכמניות, וטעמים עלה דפנה. הטאנינים הרכים נותנים ליין הזה חלקות קטיפתית וגימור השוקולד פשוט נמשך ונמשך.