קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סטייק קוביות ואורז בר

סטייק קוביות ואורז בר
סטייק קוביות ואורז בר דורש בערך 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 81 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. . לכו לחנות ותביאו סטייק, אורז, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular מעולה של 10%. נסו פרמז'ן סטייק קוביות, ארוחת סטייק קוביות, ו כריכי סטייק קוביות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות Wild & Wilder המרלו Exhibitionist. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.