קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סטייקים מתובלים עם צלעות.

סטייקים מתובלים עם צלעות.
והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם 41 סנט למנה נופל בתקציב שלך, סטייק צלע-עין מפולפל יכול להיות מדהים ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 84 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. אם יש לכם פלפל טחון, שמן זית, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה מושלם עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו סטייק צלעות מפולפל, סטייקים מפולפלים עם סלסה, ו סטייק T-Bone מפולפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים.
2
מברשת סטייקים עם שמן; לשפשף עם תערובת פלפל. כיסוי וצינה 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
3
גריל, מכוסה במכסה גריל, מעל חום בינוני-גבוה (350 עד 40
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
8 עד 10 דקות בכל צד או במידה הרצויה של doneness.
5
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Wild & Wilder המרלו Exhibitionist. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.