קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

סילבוב תענוג טורקי

סילבוב תענוג טורקי
צריך הר ד ' אובר ללא גלוטן? סילבוב תענוג טורקי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 393 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 28 גרם שומן. מתכון זה מן האוכלרשת דורשת סוכר, מיץ לימון, מי פרחים כתומים וליקר. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מרהיב ציון של 11%. טורקית תענוג, טורקית תענוג, ו וודקה עונג טורקית דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מערבבים את הליקר בטעם תפוזים, מיץ לימון וסוכר בקערה גדולה (אני משתמש בקערה של המיקסר העצמאי שלי) ומערבבים כדי להמיס את הסוכר, או טוב כמו. מערבבים לאט את השמנת ואז מקבלים הקצפה. כפי שאמרתי, אני משתמש במיקסר העצמאי שלי לזה, אבל אם אין לך כזה, אל תדאג - אבל אז הייתי מייעץ למיקסר חשמלי כף יד. זה לוקח גילים להתעבות ולעשות את זה ביד יניע אותך מטורף עם שעמום וחוסר סבלנות. או שזה היה לי.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
3/4 כוס יוגורט תפוזים3/4 כוס יוגורט תפוזים
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
כשהקרם סמיך למדי, אך עדיין לא סמיך מספיק בכדי להחזיק את צורתו, כדרור עם מי הפרחים ואז המשך להקציף עד לקבלת תערובת שמנת קלילה ואוורירית אך מסוגלת ליצור פסגות רכות. אני תמיד חושב על סילבוב כעל שטח דמיוני בין מוצק לנוזל; אתה מכוון, בזמן שאתה מכה, למה שג ' יין גריגסון כינתה "לבן ענק"."מה שלא יהיה: עדיף מעט נוזלי מדי מאשר מעט סמיך מדי, אז המשך בזהירות, אך אל תדאג מזה.
מרכיבים שתצטרך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
כף את הסילבוב בבובות אווריריות לכוסות קטנות, הניח לתערובת להתנפח מעל שפת הכוס, ופזר פיסטוקים קצוצים דק מעל. בספר הבישול שלי איך לאכול, יש מתכון לסהרונים של פיסטוק שיהיה נהדר להטביע ולאכול עם זה. אבל רק אם מתחשק לך: החלקות המגניבה והטיפשית של זה מושלמת כמו שהיא.
מרכיבים שתצטרך
3 עד 4 כוסות גלידת וניל3 עד 4 כוסות גלידת וניל
לחמניות סהר בקירורלחמניות סהר בקירור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בלאטורה רוסו ספומנטה אדומה. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 8 דולר.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%